Biorezonancia Budapesten

Kedves Látogató! Az állapotfelmérés és tanácsadás jelenleg szünetel.

A test egészségének megőrzése érdekében elkészítem Neked személyes funkcionális elektrodinamikai tesztedet, ami megmutatja, hogy milyen folyamatok zajlanak a szervezetedben, mennyire vagy lúgos vagy savas, milyen mértékben raktározzák sejtjeid a salakanyagokat, milyen tápanyagok hiányoznak a szervezeted tökéletes működéséhez. A megbomlott egyensúlyt személyre szabott terápiával és folyamatos konzultációval, terápiákkal segítek helyreállítani.

2012. december 21., péntek

VÁLTOZÁS a tanácsadásban

Kedves Olvasó!

Ezúton szeretnélek tájékoztatni Téged, hogy (előreláthatólag) február végéig felfüggesztem az e-mailben való tanácsadást. Amennyiben szeretnél egészségügyi problémáidra megoldást találni, továbbra is szeretettel várlak és fogadlak hétfőnként a Ferenciek terén, a HolisticMed-ben, Fitoterápiás konzultációra, ahol nyugodt körülmények között, személyesen meg tudjuk beszélni a dolgokat. Elvégre az orvosnál is célszerű személyesen megjelenni, hogy meg tudjad beszélni vele a problémáidat, és arra a megoldást, nem igaz?
A döntésem oka egyszerű: az elmúlt hónapokban naponta több tíz levél futott be az elektromos postaládámba, amiben tanácsot kértek tőlem. Mivel én is csak emberből vagyok, és nekem is csak 24 óra áll rendelkezésemre egy nap, ezt a mennyiségű levelet nem tudtam úgy megválaszolni, hogy az ne a minőség rovására menjen. Sajnos előfordult olyan is, hogy elmaradt a válasz, mert én úgy emlékeztem, hogy már megírtam és elküldtem azt, a valóságban azonban ez nem történt meg.

Megértésedet köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.