Biorezonancia Budapesten

Kedves Látogató! Az állapotfelmérés és tanácsadás jelenleg szünetel.

A test egészségének megőrzése érdekében elkészítem Neked személyes funkcionális elektrodinamikai tesztedet, ami megmutatja, hogy milyen folyamatok zajlanak a szervezetedben, mennyire vagy lúgos vagy savas, milyen mértékben raktározzák sejtjeid a salakanyagokat, milyen tápanyagok hiányoznak a szervezeted tökéletes működéséhez. A megbomlott egyensúlyt személyre szabott terápiával és folyamatos konzultációval, terápiákkal segítek helyreállítani.

2010. február 20., szombat

Pálmazsír

Már régóta vagyok GEFRO klubtag, de csak két hete vettem pálmazsírt, mert már annyian dicsérték... nincs mellékíze, nincs szaga, nem úszik égett olajsazgban a lakás sültkrumpli sütésekor... hát jó - gondoltam - hiszem, ha látom.

ÉÉÉs nagyon bejött a dolog!

A hivatalos ismertető szerint a termék garantáltan keményítetlen, 100%-ban tiszta növényi zsiradék, amit az olajpálma gyümölcséből nyernek ki.

Színe fehér, állaga habszerű, nem tudom igazán mihez hasonlítani. Szagtalan, rendkívül hőálló, koleszteirnmentes. Nagyon gazdaságos is, mert többször felhasználható.

Kiválóan alkalmas sütéshez és főzéshez, pároláshoz is, mindkettőt kipróbáltam. És itt jön a lényeg:

tényleg nincs mellékíze, és nincs hosszú órákig égett olajszag a lakásban. Nekem ez különösen fontos, mert nincs külön, zárható konyhám. Ha én sütök- főzök, az az egész lakásban érződik.

A múltkor rántott camambert-et és húst sütöttem ki. Miután készen lett, lementem a pincébe valamiért, és visszafele már készültem is, hogy belépve a lakásba azonnal szellőztetni kezdek az olajbűz miatt... de meglepetésemre semmi szagot nem éreztem (a kész és ínycsiklandó ebéden kívül). Tegnap a Pangasius-filét sütöttem meg benne (itt kevés zsiradékon csak), ugyanez lett az eredmény: finom étel, finom illat. A férjem - aki épp a száradó ruhákat akarta menteni - jegyezte meg, hogy érdekes módon, most nincs olyan büdös, mint lenni szokott...

Szívből ajánlom mindenkinek. Gazdaságos, 2 kg-os kiszerelésben kapható. Én kivettem a nagy dobozból egy adagot egy kisebb, fedeles edénybe, ami ott van kéznél, a többit pedig elraktam a konyhaszekrény "spájz" részébe, hiszen hűtést nem igényel, nem avasodik meg.

A 2 kg-os Pálmazsír ára 3490,-

(Klubtagoknak 20%-kal olcsóbb.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.