Biorezonancia Budapesten

Kedves Látogató! Az állapotfelmérés és tanácsadás jelenleg szünetel.

A test egészségének megőrzése érdekében elkészítem Neked személyes funkcionális elektrodinamikai tesztedet, ami megmutatja, hogy milyen folyamatok zajlanak a szervezetedben, mennyire vagy lúgos vagy savas, milyen mértékben raktározzák sejtjeid a salakanyagokat, milyen tápanyagok hiányoznak a szervezeted tökéletes működéséhez. A megbomlott egyensúlyt személyre szabott terápiával és folyamatos konzultációval, terápiákkal segítek helyreállítani.

2012. március 11., vasárnap

Megint egy receptecske

Ez ugyan nem teljesen bűntelen, sőt... de azért nagyon finom volt, és meg kell, hogy osszam Veletek.
Aki nehezen tűri az állati fehérje mentességet, annak ez pont jó mentőöv.

Tehát...
...az úgy volt, hogy fogtam egy jénait, és megágyaztam benne néhány vékonyka szelet szalonnával. Erre fektettem felszeletelt cukkinit, majd szép vastag szelet hagymakarikákat, bőségesen. Ezek után jött a padlizsánréteg, majd egy kis füstölt sajt takaró. A rétegeket persze megszórtam fűszerekkel, és meglocsoltam kevés olívaolajjal.
Nekem abban a pillanatban csak ennyi zöldségem volt otthon, de csak a fantázia szabhat határt... répaszeletek, paprika, olajbogyó, és a többi...

Jó kísérletezést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.