Biorezonancia Budapesten

Kedves Látogató! Az állapotfelmérés és tanácsadás jelenleg szünetel.

A test egészségének megőrzése érdekében elkészítem Neked személyes funkcionális elektrodinamikai tesztedet, ami megmutatja, hogy milyen folyamatok zajlanak a szervezetedben, mennyire vagy lúgos vagy savas, milyen mértékben raktározzák sejtjeid a salakanyagokat, milyen tápanyagok hiányoznak a szervezeted tökéletes működéséhez. A megbomlott egyensúlyt személyre szabott terápiával és folyamatos konzultációval, terápiákkal segítek helyreállítani.

2010. október 14., csütörtök

Békási Sókuckó!


Kedves Blogolvasók! Örömmel tapasztaltam, hogy az ovi melletti 10emeletes rettenet aljában lévő kis helyiségben (ahol már volt mindenféle bolt...) most sókuckó nyílt. Gondoltam, megosztom Veletek is, mert maga a sószoba nagyon hasznos, de ez a kis kuckó tényleg nagyon aranyos. Szépen, igényesen lett kialakítva. A kuckóban 4 nyugszék van, és a gyerekeknek pedig mesepárnák. A kuckó oldala parajdi sótéglákból van kirakva, az ablak helyén Himalája sótéglák, a földön zúzott Himalája só, amiben "úszkálhatnak" a kisebbek. A falon egy sóslevegő-befúvó készülék is van, ami erősíti a két fajta só hatását.
Az árai szerintem nagyon korrektek.

De most már jöjjön pár szó arról is, hogy mire jó a sós levegő, mért nagy szám egy ilyen sókuckó:

- Krónikus légúti gyulladások esetén

- Hurutos gyulladások, orrdugulás, gége- és hörgőgyulladás

- Különféle allergiák, porártalom, bármire való túlérzékenység esetén

- Kimerültség, stressz, csökkent ellenálló képesség esetén
- Pajzsmirigy egyes betegségei
- Baktériumfertőzések esetén
- Krónikus arcüreggyulladás, krónikus homloküreg gyulladás, krónikus nátha esetén

Ajánlott heti 2x látogatni a sószobát kúraszerűen.

Én már 2x voltam a gyerekeimmel, alkalmanként 1-1 órát töltöttünk bent.
Hamarosan elindul a Sókuckó weboldala is: www.bekasisokucko.hu

Ajánlom figyelmetekbe!

1 megjegyzés:

  1. Én is voltam kis unokámmal a sókuckóban
    .
    Dórikának nagyon tetszett,3/4 órát homokozott önfeledten, miközben gyógyulgatott,mivel meg volt fázva.

    Két tüneményes ember vezeti a Sókuckót. Gabika és Gábor.
    Nagyon kedvesek és örülök , hogy megnyitották ezt a csodás helyet.

    Icus

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.