Biorezonancia Budapesten

Kedves Látogató! Az állapotfelmérés és tanácsadás jelenleg szünetel.

A test egészségének megőrzése érdekében elkészítem Neked személyes funkcionális elektrodinamikai tesztedet, ami megmutatja, hogy milyen folyamatok zajlanak a szervezetedben, mennyire vagy lúgos vagy savas, milyen mértékben raktározzák sejtjeid a salakanyagokat, milyen tápanyagok hiányoznak a szervezeted tökéletes működéséhez. A megbomlott egyensúlyt személyre szabott terápiával és folyamatos konzultációval, terápiákkal segítek helyreállítani.

2011. április 1., péntek

Megint egy "Ami itthon volt" ebéd.


Újabb finomra sikeredett ebédet osztok meg Veled. Találtam a hűtőben fél kiló kallódó céklát, rögtön el is határozta, hogy ebből bizony leves lesz ma nekem. Körbenéztem a "spájzban" (a konyhaszekrény sarkában egy kis zug, ahol a körbeforgó polcokon tartom a száraz élelmiszert), és kezembe akadt egy csomag árpa. Ebből született meg a tejfölös cékla-árpa leves.


Kb. 1/2 kg nyers cékla, megpucolva, kockákra vágva (egy részük pucolás közben nyersen elrágcsálva...)

1 nagy marék árpa
Sok-sok gerezd fokhagyma (én 4-et tettem bele)
Himalája só
Vegyes bors
Fehérborecet (vagy amilyen van otthon, akár citrom is, csak az elfogyott...)
Házi tejföl (diétázók joghurttal, kefirrel helyettesítsék!)

A kis kockákra vágott céklát, ami a rágcsálásból megmaradt, kevés olajon (zsiradékon) megfuttattam, rádobtam a 4 gerezd áttört fokhagymát, sóztam, borsoztam, majd felöntöttem vízzel, és hozzáadtam az árpát is, valamint a pici ecetet. Amikor már kezdett puhulni, de még nem főtt agyon se a cékla, se az árpa, behabartam a házi tejföllel. A tányérba szedett levest jól megszórtam medvehagymával és petrezselyemmel. Szerintem isteni lett! Próbáljátok ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.